Madonnu izviždala publika zbog podržavanja Roma

Madonna je sinoć održala koncert u Rumunjskoj, u glavnog gradu Bukureštu. Nastupila je pred 60,000 obožavatelja na Izvor Parku. Na koncertu je svirala gitaru, skakala, ljubila plesačice, pjevala na španjolskom, prevodila romske riječi te pričala protiv diskriminacije Roma.

Rumunjski mediji su je proglasili muškom verzijom Mick Jaggera.

Photobucket

Ne znam zašto je izbjegla govor prije 'You Must Love Me' u Beogradu, a u Bukureštu nije štedila riječi. "Zdravo Rumunjska, nisam bila prije ovdje. Jako sam sretna što sam večeras s vama...volim i ja vas! Da li netko zna što znači 'Lela Pala Tute'? Da, to je na romskom jeziku, luda zaljubljenost!"

Nastavila je s govorom što je potreslo cijelu državu! Spomenuvši da Romi trebaju imati jednaka prava kao i ostali, veći dio publike je izviždao Madonnu! "Pratila sam vijesti i primjetila sam da postoje mnoge diskriminacije Roma u Istočnoj Europi. To me je jako rastužilo, jer sam protiv bilo kakve diskriminacije. Vjerujemo u slobodu i jednaka prava za svakoga! Romi, homoseksualci, ljudi koji su različiti, svatko je jednak i treba se prema njemu postupati s poštovanjem! To ne smijemo zaboraviti!"

Najveću reakciju publike je dobio remix 'Frozen' kao i performansi u čast Michaela Jacksona.

Photobucket

27.08.2009. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #