Brazil, te amo!

Photobucket

U četvrtak je održan prvi od tri koncerta u brazilskom gradu Sao Paolo na prepunom stadionu Morumbi. Madonna je na koncert kasnila čak dva sata, ali fanovi su imali strpljenja za ovakav neviđeni spektakl. Prije koncerta, plesači su se pozdravljali s fanovima, a jedna grupa fanova je upitala produkcijskog direktora Chrisa Lamba o snimanju tadašnjeg showa za DVD. Odgovorio im je da se ovaj koncert neće snimati, a također im je jedna osoba potvrdila da će se snimak koncerta iz Buenos Airesa uzeti za DVD! Cijeli show je zračio velikom energijom, Madonna je bila jako dobro raspoložena, viđena je jako često nasmijana. "Brazil te amo!" - vrisnula je prije nastupa 'Miles Away'. Publiku je dirnuo nastup 'You Must Love Me', a najavila ga je s riječima "Jako sam sretna što sam ponovo ovdje, želite li da opet dođem", a publika je odgovorila s glasnim da! U jednom dijelu pjesme, publika je počela vrištati govoreći "Volimo te, volimo te", Madonna im je odgovorila isto.

Photobucket

Publika je toliko poludjela u zadnjem dijelu showa, da je jedan od članova ekipe uzeo mobitel i snimao ih kako skaču i pjevaju. Madonna ih je morala pohvaliti, zaslužili su: "Drago mi je što sam ovdje! Najbolji ste! Sao Paolo je najbolji!" Obožavatelj je predložio 'Like A Virgin' da Madonna otpjeva na acapelli s publikom, mogao se čuti kako svi na stadionu pjevaju skoro cijelu pjesmu. 'Give It 2 Me' je izazvao pravu ludnicu! Na ovom koncertu je također odjenula nogometni dres brazilske reprezentacije s brojem 10 i svojim imenom. Madonna je u jednom trenutku sišla s pozornice i pjevala pjesmu 'Give It 2 Me' zajedno s fanovima, dok su dva plesača držala brazilsku zastavu!

Photobucket

Photobucket

20.12.2008. · Ostavi komentar (1) · Isprintaj · #