You must love me Argentina!

Madonna je u petak završila drugi koncert u Buenos Airesu na stadionu River Plate. Drugi koncert je bio puno bolji od prvog, Madonna je bila više opuštenija, čavrljala je dosta s fanovima i cjelokupna atmosfera je bila bolja. Među publikom je bio Steven Klein, fotograf koji je zaslužan za odlične Madonnine fotografije također i njezin veliki prijatelj. Show je kasnio oko 40 min, ali to nije smetalo publici koja je s velikim uzbuđenjem čekala da započne najveći show.

U plesnoj točki 'Beat Goes On' se obratila publici: "Što ima novog, Buenos Aires?" Prije 'Human Nature' je vrisnula: "Je li vam žao, Argentina? Meni nije..." 'Into The Groove' je zvučao kao da je na playbacku, ali je zato s 'She's Not Me' očarala publiku. "Argentina, želite li započeti zabavu?" - najavila je 'Spanish Lesson'.

Photobucket

"Buenos Aires, estoy caliente (napaljena sam)!" - našalila se prije 'Miles Away' te je rekla kako joj je jako drago što je u Argentini. U sklopu s 'You Must Love Me' otpjevala je i 'Don't Cry For Me Argentina' kada su se argentinske zastave prikazale na ekranima. Publika je kraj nastupa popratila s vriskom: "Argentina! Madonna!", Madonna je ostala zadivljena. Nastup je završio kada se veliki okrugli ekran spuštao na pozornicu na mjesto gdje je Madonna s bendom, a argentinska zastava na tom ekranu ih je pokrivala.

Photobucket

S publikom je otpjevala 'Express Yourself' na acapelli, ali činilo se kako je mali broj ljudi znalo drugu strofu te pjesme. Predkraj posljednje pjesme 'Give It 2 Me' kada mikrofon usmjeri prema publici da pjevaju s njom, ovog puta je sišla s pozornice i prišla publici da zajedno otpjevaju pjesmu!

Give It 2 Me (među publikom): http://br.youtube.com/watch?v=d4eaVpWACFQ

Express Yourself: http://www.youtube.com/watch?v=DZ4KKhwRcA4

Photobucket

07.12.2008. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #