Madonna u Buenos Airesu nakon 15 godina!

Sinoć je održan zasigurno nezaboravni koncert u Buenos Airesu nakon 15 godina na stadionu River Plate pred 65,000 obožavatelja! Već prije samog koncerta, fanovi su s velikim nestrpljenjem iščekivali Madonnu na pozornici skandirajući njeno ime! Madonna je nedavno izjavila da nema boljeg mjesta započeti koncert u Južnoj Americi, bila je u pravu! Publika ju je dočekala na nogama s velikim pljeskom na pjesmi 'Candy Shop' koja je otvorila cjelokupni show.

Photobucket

Tijekom pjesme 'Human Nature' je pozdravila publiku, a također nije skrivala oduševljene što je nakon toliko godina ponovo u Buenos Airesu: "Jako sam sretna što sam ovdje!", obratila se publici za vrijeme 'Miles Away'. Ovog tjedna Madonna nije mogla održati prvi koncert u Buenos Airesu zbog kašnjena aviona s opremom za pozornicu, tako da se nedostatak jednog dijela na pozornici mogao primjetiti. Radi se o velikom ringu na vrhu catwalka koji je dio performansa 'Die Another Day' u kojem dva plesača, boksača se bore u ringu dok se novi video 'Die Another Day' prikazuje na ekranima. Te večeri su se boksali bez ringa, izgledalo je poprilično siromašno ali je fenomenalni video je spasio performans.

Photobucket

Publika je uživala u izvedbi 'Spanish Lesson', a Madonna ih je pozvala na ples: "Argentina, habla espanol? Jeste li spremni za zabavu?" U tom gypsy dijelu showa, uslijedio je najemotivniji dio koncerta. Nakon što je završila jedan dio pjesme 'You Must Love Me', započela je pjesmu 'Don't Cry For Me Argentina' što je publiku bacilo u trans! Publika je bila očarana Madonninom izvedbom te pjesme, pjevali su zajedno s njom, vikajući njeno ime a na video ekranima se pojavila argentinska zastava! Sa suzama i oduševljenjem je završio i taj posljednji nastup gypsy dijela turneje.

U dijelu showa kada ispunjava želje fanovima, iskoristila je priliku da ponovo pozdravi obožavatelje: "Jako sam sretna što sam se vratila u Argentini!" S fanovima je otpjevala 'Like A Virgin' na prijedlog jednog obožavatelja.

Photobucket

'Don't Cry For Me Argentina':
- http://www.youtube.com/watch?v=LAMuVjpm-RM

- http://www.youtube.com/watch?v=j2GAapGMMOw

05.12.2008. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #