Come on, dance and sing!

Jučer je održan koncert u Atlantic Cityu u dvorani City Boardwalk. Prema riječima fanova, publika u Atlantic Cityu je najlošija na koncertima, tako da se i ovog puta nije pokazala kao najbolja. Za vrijeme prošle turneje 'Confessions', Madonna je bila razočarana publikom u Atlantic Cityu, te su postajale priče da više nikad neće tamo nastupati, izgleda da ju je novac više privlačio.

Photobucket

Iako je publika tijekom nekih pjesama reagovala hladno, pokazali su oduševljenje s nastupom poput 'She's Not Me' u kojem Madonna pobjeđuje svoje kopije koje su obučene u njene poznate kostime iz spotova 'Material Girl', 'Open You Heart', 'Vogue' i 'Like A Virgin'. Nastup često počinje Madonninom rečenicom - "Ovo je za moje cure! Jeste li ikada imali prijateljicu koja je poželjela da ima sve vaše, uključujući seks s vašim dečkom?", dok se fotografije iz raznih razdoblja njene karijere prikazuju na video ekranima. Kada Madonna dođe do catwalka čekaju je četiri njene kopije, kojima skida odjeću, baca i ljubi ih u usta. Na kraju sama ostane na pozornici te uz ritam pjesme skače i luđački se kotrlja na vrhu catwalka, što je fanove podsjetilo na nastup 'Let It Will Be' s prošle turneje.

Izgledalo je kao da 'Ray Of Light' nije zagrijao hladnu publiku, tijekom pauze se obratila publici: Jeste li se zasitili showa? Kako sam to mogla reći... Zbunjujuća publika, čini mi se da je nekima dosadno večeras, nisam s tim zadovoljna! Da, vi u drugom redu, je li vam je dosadno? Također i ovi ovdje me nerviraju sa svojim cigarama!

Upitala je jednog obožavatelja Emira iz New Yorka da joj predloži neku pjesmu da otpjeva. "Čini mi se da je dosta Njujorčana večeras. Želite li čuti 'Everybody'? Vi pjevate jedan dio, ja drugi, timski rad! Tijekom pjevanja pjesme 'Everybody' s publikom, odjednom se nasmijala jer su zajedno pomiješali tekst.

Photobucket



24.11.2008. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #