Drago mi je što sam kod kuće!

Madonna se sinoć vratila svom domu! Sinoć je održala koncert u rodnom Michiganu, točnije u gradu Detroit nakon sedam godina! Fenomenalni koncert je održala pred 30,000 obožavatelja na prepunom stadionu Ford Field. Oko 20:30, stadion je izgledao poprilično prazan, ali do 9:30 je izgledao prepun. Publika je Madonnu dočekala na nogama i gromoglasnim pljeskom. Za vrijeme nastupa 'Human Nature', nakon što je otpjevala dio "I'm not sorry...", dodala je: "Zašto bi mi bilo žao? Ja sam iz Detroita!" Također je priznala prije 'You Must Love Me' da se najbolje osjeća kada je kod kuće: "Ne postoji mjesto kao kod kuće, jako mi je drago što sam se vratila kući", naravno nakon čega je publika poludjela.

Photobucket

Jedna od najzabavnijih nastupa na turneji, 'La Isla Bonita' je podigla Detroit na noge. U novoj gypsy verziji u mixu s pjesmom 'Lela Pala Tute' Gogol Bordella, Madonna, bend i plesači u novoj 'La Isla Bonita' su zabavljali publiku zanimljivim nastupom i koreografijom. Iako Gogol Bordello ne prati Madonnu na turneji, pridružio joj se bend Arkady Gips koji imaju svoj mali performans na koncertu. Radi se o romskoj pjesmi 'Doli Doli', kada bend Arkady Gips izvode pjesmu a Madonna sjedi s plesačem Paulom koji joj nudi piće i Madonna na kraju pjesme nazdravlja prema publici!

'Ray Of Light' je započela s rečenicom: "Možete oduzeti djevojku iz Detroita, ali ne možete Detroit od djevojke, jer djevojka iz Detroita ne uzima svačija govna! Nastavite pljeskati dalje! Ne dolazim ovdje često tako da slobodno pravite famu oko toga!" U dijelu showa kada pjeva pjesme koje fanovi traže, kratko je razgovarala s obožavateljem iz Australije koji je prati na mnogim koncertima, te ju je zamolio da otpjeva 'Material Girl', što je i Madonna uradila rekavši: "Kako sam postala poznata zbog te pjesme?"

Photobucket

19.11.2008. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #