Kondomi, pjesma za Lolu, pjevanje s Pharrellom

Madonna je sinoć održala treći rasprodani koncert u New Yorku. Kasnila je duže od ostalih koncerata, pojavila se oko 9:45, a cijeli Madison Square Garden je izgledao popunjen do vrha. Madonna se te večeri odlično zabavljala kao i njujorčani. Fanovi su se iznenadili kada se u bijelom autu za vrijeme 'Beat Goes On' pojavio Pharrell Williams! Od poznatih ličnosti, fanovi su primjetili Kelly Ripu i Chris Rocka.
Photobucket
Prije početka 'You Must Love Me', Madonna je rekla da ovu pjesmu te noći posvećuje svojoj kćerki jer joj je taj dan bio njezin 12. rođendan. "Voljela bih posvetiti ovu pjesmu svojoj predivnoj kćerki Loli, danas je njezin 12. rođendan. Kada sam prvi put otpjevala ovu pjesmu, nosila sam Lourdes. Ovo je za tebe dušo." Nakon dijela kada ispunjava glazbene želje fanova, jako dugo je birala pjesmu koju će pjevati, na kraju je izabrala 'Express Yourself', a fanovi su očekivali da će ih iznenaditi s nekom drugom. Nakon što je otpjevala spomenutu pjesmu, počela je publici bacati kondome! "Koristite ih ili ne jer na njima je lik Sarah Palin!", svi su nakon toga poludjeli!"
Photobucket
Kada je razvaljivala na električnoj gitari za 'Ray Of Light', rekla je: "Ovo je zvuk u glavi Sarah Palin kada razmišlja!" Nije htjela započeti 'Hung Up', dok se budu svi ustali na tribinama. "Šta je ovo! Jebeni Bar Mitzvah?" Počela se prepirati sa jednom grupom ljudi jer su i dalje stajali, govoreći im: "Ustanite! Pokažite malo poštovanja!"

Za vrijeme 'She's Not Me' zapela je i zamalo da nije pala, kao i na 'Heartbeat'. Na kraju showa, Madonna zajedno s Pharrellom je davala mikrofon fanovima da pjevaju refren 'Give It 2 Me', cijeli Madison Square Garden se tresao! Također zajedno su se popeli na stepenice kako bi napustili zajedno show u zagrljaju, Game Over.

Give It 2 Me: http://www.youtube.com/watch?v=MF4dZQa45jg
Photobucket

12.10.2008. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #