Madonna otvorila srce Americi

Madonna je sinoć nastupila u E. Rutherfordu, odnosno, započela svoju 'Sticky & Sweet' turneju u SAD-u. Prije samog koncerta su se puštale samo Madonnine pjesme, a moglo se primjetiti neke promjene na pozornici. Dva velika platna 'M' nisu bila postavljena, što je iznenadilo prisutne. Od poznatih ličnosti, Madonnina bliska prijateljica Rosie O'Donnel je uživala među publikom. Iako je najavljeno da će nastupati u 8:45, Madonna je započela koncert u 21:20, te ujedno otvorila američki dio turneje! Nije skrivala oduševljenje što se vratila svojoj zemlji: "Drago mi je što sam u Americi, drago mi je što sam se vratila!" Publika je jako dobro reagovala na prve nastupe 'Candy Shop', 'Beat Goes On' i 'Vogue'.
Photobucket
Za dio 'Old School' je nosila rozi outfit, a što se tiče tehničkih stvari, problema nije bilo. Na 'You Must Love Me' je zvučala predivno, ali publika je bila hladna. "Vidim neke ljude kako sjede, ja ne sjedim, fer je fer!" - obratila se publici. Nakon 'Ray Of Light', Madonna je u pauzi izvela pjesmu 'Open Your Heart' na nagovor fanova! Fanove je zaista oduševila s tim, a nekoliko dana prije toga fanovi su se dogovorili da je nagovore da pjevaju 'Open Your Heart' i uspjeli su! Tijekom pjevanja refrena 'Open Your Heart', rekla je publici kako je to previsoko za nju ali svejedno je uživala. Nakon svog #1 hita, počela je kritikovati Sarah Palin govoreći: "Ona nikad neće biti na mom koncertu! Odmah bi trebala otići s koncerta!" Za vrijeme 'Hung Up', kada izvodi razne zvukove s električnom gitarom, rekla je publici: "Ovo je zvuk snowmobile-a od supruga Sarah Palin kada neće da krene!"
Photobucket
Open Your Heart: http://www.youtube.com/watch?v=5bGZU7hzNqk

Open Your Heart #2: http://www.youtube.com/watch?v=HYhrr9VXCUw
Photobucket

05.10.2008. · Ostavi komentar (4) · Isprintaj · #