[FAN REPORT] Prvi koncert, najbolji doživljaj

Madonnina obožavatelica, već 14 godina, je opisala atmosferu i detaljno sve nastupe na koncertu u Budvi! Čak se od sreće rasplakala par puta na koncertu, zaista je uživala!

Taj dan sam krenula sa sestrom i drugom na Jaz i u vrijeme kad smo mi krenuli nije bilo saobraćajne gužve (to je bilo oko 3 popodne). Brzo smo tamo stigli i već je bilo dosta ljudi koji su već stajali na kapijama. Mi smo otprilike stajali i čekali da se kapije otvore 3 i po sata, trebalo je da kapije budu otvorene oko 6 ali su kao što se i očekivalo otvorene za ulaz bile oko pola 6. U međuvremenu došlo je dosta ljudi i čim su se kapije otvorile sva ta masa je odjednom potrčala ka drugim kapijama gdje nas je dočekalo obezbjeđenje koje je zbog loše organizacije usmeravalo ljude gdje ko treba da ide (zavisno kakvu je ulaznicu ko imao). Tu smo nas troje čekali jos sat vremena sve dokle se nismo dočepali mjesta ispred bine.

Nastup Robyn se očekivao oko 8 ali je tek počeo oko 9 cačova i trajao je svega 40-tak minuta. Ništa impresivno i specijalno. Publika je bila dosta hladna iako je poneko raspoznavao po neku pjesmu, a meni lično nije bio nastup Robyn interesantan, s obzirom da je stajala samo na jednom mjestu i malo igrala, a i pjesme su joj bile sve dosta slične...

Madonna je bila najavljena u 9 ali je kako neki kažu kasnila sat vremena pa je nastup počeo tek u 10, uz intro za Candy shop. Bože ni sama se ne sjećam baš svega dobro pošto su u meni eksplodirale sve moguće emocije, video na bimu je bio fenomenalan. Kad sam je konačno ugledala kako sjedi na svom divnom tronu, okružena plesačima, rasplakala sam se od sreće, jer mi je to bio prvi put da je vidim uživo, prvi koncert. Njen sam fan skoro 14 god i nisam mogla da vjerujem da neko tako može da plače kad je srećan. Odlična koreografija, malo slična kao na promo touru, ali bez greške. Beat goes on - Otpjevala je bez Pharella, ali se on pojavio na ogromnim bimovima kao i Kayne West u specijalnom spotu koji je namjenjen samo za turneju. Madge je odigrala živahno, po meni je čak bolje plesala od većine igrača, a vrhunac je bio kad se dovezla u predivnom autu ispred nas, iz kojeg je naposlijetku izašla i otplesala poslednje korake.

Human nature - Ovaj nastup pamtim odlično jer nam je Madonna bila najbliža pa smo sve odlično mogli otpratiti, a i publika je odlično reagovala i otpjevala s njom do kraja pjesmu. Otpjevala je mnogo bolje nego na Drowned World turneji, zagrijavanje je već uveliko počelo. Vogue - Čula sam da je u Beču zbog nezainteresovanosti publike, Madonna bezvoljno odigrala koreografiju i da je dosta puta pogriješila, ali publika u Budvi nije dalavala povoda da se razočara, pa je sve odradila do kraja bez greške. Oduševila me je koreografija, a i Madonino tijelo na kojem joj mogu podjednako svi pozavidjeti, ali Madge je dala kasnije povoda i da joj zavide na vitalnosti, jer je bila jako srećna i jako živahna tokom cijelog koncerta. Igrala je bez prestanka, pjevala bolje nego ikad i većinu plesača je i zasjenila. Die another day - Samo video u kojem je prikazana Madonna kao bokser, to mi je bio omiljeni video na turneji. Madge koja se borila do kraja, [a na pozornici su bila 2 plesača obučeni kao bokseri i ring u kojem su se 'borili', sve je izgledalo kao kombinacija plesnih pokreta i borilačkih vještina]...Odlično!

Into the groove & Heartbeat - Izgledala je kao djevojčica, raspjevana, skakala je igrala, vrištala i svaki čas tražila od publike ''make some noise''...naravno tu je bila i sexy koreografija, preskakanje vijaca i naravno Madge u nikad boljoj kondiciji. Igranje oko striptiz šipke, na dj pultu koji se pomjerao duž cjele bine, šareni zanimljivi video na bimovima...Fantastično, najviše u mladalačkom duhu. I naravno što se može i očekivati kostim joj je bio isto tako sexy. Borderline - Jedna od njenih starih pjesama, ali sam se zaprepastila što je slabo ko oko mene pjevao, iako je ona odlično sve izvela, mada se realno nisam nadala da će je otpjevati baš toliko zadovoljavajuće, mada je i vrhunac svog pjevanja dokazala kad je pjevala You must love me, Miles away, Devil wouldnt recognize you.

Mada isto tako nisam očekivala da će You must love me otpjevati božanstveno, s obzirom da je pjesma teška za pjevanje, a i dosta ljudi potcjenjuje njene glasovne mogućnosti, mada može odlično da pjeva. Publika je bila oduševljena, a i ona je bila oduševljena i srećna i non stop se smjesila vjerovatno zadovoljna što je publika zadovoljno pozdravila njeno pjevanje. Miles away je mnogo bolje zvučao nego na promo turneji, publika je baš dugo tapšala. Iako sam čitala da većina fanova nije bila oduševljena nastupom za Devil, meni nije bilo loše, mada nije baš puno igrala, sve je bilo nekako malo mistično, jer se uglavnom skrivala iza okruglog u tom momentu zatamnjenog bima koji se spuštao i podizao na scenu i sa scene po potrebi. Zaboravila sam da kažem da mi se spočetka bina učinila tako malom s obzirom da Madonna uvijek ima grandiozne nastupe i još grandioznije bine...tako da sam mislila da će ovo biti nešto najmanje do sada, mada sam pogriješila jer se bina bila sastavljena iz milion djelova tako da se non stop dio po dio pomjerao, spuštao, dizao, okretao...za svaku pohvalu.

She's not me, Music - sa plesačicama koje su bile u raznim kostimima koje je Madonna nosila u različitim epohama i oko kojih je igrala i na kraju je jednu čak i poljubila koliko sam uspjela da zamjetim ali uglavnom parola je bila da nijedna nije bolja od nje. Music je otpočeo Madonninim puzanjem po bini i oduševila me je njena perika a i kasnije koreografija...ljudi su svi skakali i pjevali u istom dahu...atmosfera je bila fascinantna... Get stupid - opet jedan divan video koji prikazuje razaranja, globalno zagrijavanje, ujedno uništenje planete, a Madonna koja se u njemu pojavljuje daje svima važnu poruku da spasimo svijet, od mržnje, rata i uništenja. Video me je oduševio!

La isla bonita i Ray of light - su malo dosadile sigurno publici koja ih se zasitila, mada pošto sam ih ja čula prvi put uživo meni je sve bilo odlično.:) A i očito je da Madge uživa dok ih izvodi, posebno uz La isla bonita gdje uvijek ima dobru koreografiju. Doli doli - ciganska pjesma, zanimljiv nastup, ali publika je tek doživjela ekstazu kad je Madonna nazdravljala i pila iz čašice rakiju, popila je 2 i nastavila dalje sa nastupom kao da ništa nije bilo.

I u toj poslednjoj četvrtini nastupa sjećam se 4 minutes, Like a prayer, Give it to me, čak između Hung up i Give it 2 me. Madonna je za nas samo otpjevala jednu staru pjesmu - Express Yourself. Pitala nas je da li želimo da je čujemo na šta je publika uskliknula potvrdno i cijelo se vrijeme šalila malo na račun publike govoreći da smo 'fucking liars' i da ne želimo čuti tu pjesmu i na kraju na moje iznenađenje a i iznenađenje ostalih sigurno izjavila je da smo joj po redu druga najbolja publika; prvi su Rimljani; i bili smo zaista najbolja publika.

Uz 4 minutes, Like a prayer i Give it 2 me imala je najbolji kostim, a koreografija joj je bila najbolja i u tim poslednjim trenutcima dala je bukvalno sve od sebe. Uz Like a prayer sam čak i plakala, jer mi je to jedna od omiljenih pjesama, a i bila sam jako uzbuđena što je slušam i pjevam, kao i cijela publika. Give it 2 me mi se nevjerovatno dopala zbog koreografije i zbog Madoninog famoznog odlaska uz Game over što je označio kraj. Odmah posle toga Madonna je helikopterom napustila Jaz i uputila se ka Splendidu, a ostalo je već legenda... Mediji koji pljuvaju lošu organizaciju, ali niko da spomene koliko je ta noć znacila njenim fanovima i koliko je koncert bio dobar, naspram spominjanja loše organizacije...

01.10.2008. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #