[FAN REPORT] Spektakl za svaku pohvalu, organizacija - nula

Veliki Madonnin obožavatelj je poslao svoje fotke i izvještaj s koncerta u Budvi! U izvještaju piše kako je publika većinom hladno reagovala, unatoč tome ni sam nije mogao vjerovati da je na koncertu svog idola.

Došli smo oko 16:30h ispred kapije koja je udaljena od koncertne bine, na plaži Jaz oko 700m. I ako je koncert počinjao oko 21:00h mase je bilo već bilo dovoljno da napravi gužvu. Zahvaljujući Miranu, autoru ovog sajta dobio sam zlata vrednu informaciju a to je da moram da trčim kada nas puste, našta sam i bio spreman (sprinterice:). Posle sat i po vremena i koje kapi kiše pustili su nas. Masa je luđacki počela da trči kao da se deli besplatno hleb što me je podsetilo na devedesete... Na žalost moju, ne znam ni ja kako, jer sam došao na vreme, probu koju sam očekivao sam propustio. Ipak zauzeo sam "drugo" mesto, što je i nije tako loše jer M je bila udaljena 1 metar od mene (wavebreaker).
Photobucket
Nakon 4-5 sata čekanja i harizmatične Robyn (koju je publika hladno dočekala) pojavila se M. Moram da priznam da mi se nije išlo na ovaj koncert jer sam ga malo gledao na "youtube", a i smatram da će teško nadmašiti "Confession tour". Tako da mi jedina želja da posle toliko godina bila tad a je vidim uživo. Kada se to desilo sve mi je tako delovalo nadrealno i neverovatno. I sad dok ovo pišem čini mi se da u potpunosti nisam ni svestan da sam bio tamo. Neznam zašto ali prvo što sam primetio kada je htela da se popne na M stolicu kao da će pasti sa nje… Ceo koncert je delovao kao jedan malo duži muzički video spot. Spektakl od sat i po vremena. Primetio sam da je ekstra fokusirana na ono što radi i da malo posvećuje pažnje publici (sem meni jer me je pogledala na 4 sekunde, pošto sam napravio transparent u poslednjem trenutku;). Nema neke interakcije sa pubikom (čitaj - hladna). Čini mi se da je 80% pesama otpevala na playback. Jeste bilo je bis, ali to je ona sama odradila.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket

Koncert je u stvari podsećao na onu muzičku kutiju sa balerinom koja odradi svoj posao dok traje muzika… Gužve u mom delu nije toliko bilo. Za saobraćajni kolaps smo tek saznali po završetku koncerta. Sve u svemu od mogući 5 dajem joj 4 bambija. Za organizaciju šipak.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

01.10.2008. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #