[FAN REPORT] Madonna makes the Balkans get together

Madonnina obožavateljica je podijelila svoje doživljaje s čitateljima ovog bloga i detaljno opisala atmosferu na koncertu! Pošaljite i vi svoja mišljenja s koncerta ili slike na miranm0001@yahoo.com.

I tako Madonna nam po prvi puta došla u ove krajeve i mislim da nije požalila... Budući da je u mene sve ispalo u zadnji čas, krenula sam sa autobusom u 15.00 sati i cijelim putem bila nervozna, u glavi mi se stvorila konfuzija...hoću li se uspjet ugurat među prve redove, hoću li uspjet prošvercat fotić, hoću li uopće stić na koncert...tolika gužva je bila da smo već u Kotoru zapeli i micali se metar po metar svakih pet minuta! Svaka čast Crnogorcima što su uspjeli dovesti Madonnu,ali prema statistikama Budva ima oko 15.000 stanovnika a na samom koncertu je bilo oko 70.000 ljudi, sad zamislite samo kakve su gužve bile, a i organizacijski se nisu baš proslavili...mislim da im je to ipak bio prevelik zalogaj!

Čim sam stigla na Jaz adrenalin me pucao ko ludu...na ulazu mi je prišla novinarka sa Pink Tv-a i postavila par pitanja tipa: “Što očekujete od koncerta“, “Jesmo li uzbuđeni“, “Odakle dolazimo“...i čim je skontala da sam zagriženi fan počeli smo pjevat Give it 2 me,nismo ni završili s njima kad ono trči neka druga novinarka s kamermanom “Čujemo da se ovdje pjeva“, kaže ona i tako smo nastavili pred drugim mikrofonom La Isla Bonita (iskreno nisam znala ni riječi koliko sam bila uzbuđena). Na ulazu nam uopće nisu ni pregledavali torbe nego samo pitali imamo li što za prijavit, na što smo mi odgovorili da nemamo ništa(naravno), te nam zaželili dobru zabavu!
Robyn se pojavila oko 19.00 sati (s lošim naglaskom) “Dobra večr Budvua“ i ugrijala atmosferu!Bila je sjajna iako mislim da sam ja među pojedincima jedina znala tko je ona i pjevala sama iz sveg glasa na pjesme“Who's That Girl“,“Be Mine“. Madonna je kasnila oko 45 minuta i već su počela negodovanja u publici i zvižduci...Napokon je počeo Hard Candy intro i svi su počeli skakat, sve tribine na nogama...Ja onako nesvjesna da je Madonna stvarno tu derem se iz sveg glasa...Naime nisam se progurala u prve redove jer ekipa s kojom sam bila nije htjela ulazit u tako ogromnu gužvu i neizmjerno mi je krivo zbog toga, ali ipak nisam mogla dozvolit da se sama izgubim u takvoj hrpi ljudi i pomirila sam se s činjenicom da sam tu gdje jesam i odustala od nagovaranja.

Madonna je bila prekrasna...u punom svom sjaju je pjevala i plesala uz povike “I love you Budva,I love you Budva“, čak je rekla da nije znala da je tu tako hladno, ali sigurna sam da se s vremenom ugrijala. Pjevala i Music i to me ugodno iznenadilo, svi skupa smo pjevali uglas Music...Makes The People Come Together i osjećaj je bio za naježit se...pjesma je bila pun pogodak!! Mislim da je ovo po prvi puta nakon 18 godina da smo se svi mi iz bivših državica ujedinili na takvom spektaklu i samo Madonna to može...ujedniti nas!
Sve pjesme su bile odlične i vrhunski je to odradila iako mnogi nisu poznavali novi materijal,stare pjesme poput Like A Prayer, La Isla Bonita su dizale atmosferu do užarenja!

Zadnja pjesma je bila je Give It 2 Me, par puta je pružila mikrofon prema publici i sve se orilo, svi su skakali...i onda je usljedio hladan tuš...GAME OVER. Madonna nas je ubrzo napustila i poput prave kraljice odlepršala u svom helihopteru, dok smo joj mi dole na zemlji poput malih “robova“ mahali i srdačno je pozdravljali!!!
Što da kažem...ovaj koncert definitivno ulazi u povijest ovih prostora, ja sam još pod dojmom i nikako da se otrjeznim od tog doživljaja,ovo ću pamtit cijeli život i bez obzira na to što je organizacija bila jednaka nuli i što su mnogi nezadovoljni zbog toga...Tko je bio pričat će...ja sam napokon nakon toliko godina vidjela svog idola i ispunila mi se jedna od životnih želja...Madonna, hvala ti...

27.09.2008. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #