[FAN REPORT] 'Sticky & Sweet' ludilo u Beču

Madonnin obožavatelj je poslao ovom blogu svoje doživaljaje s koncerta u Beču, za njega je ovaj koncert bio ispunjene njegovog sna!

Dakle...nakon polaska iz Zagreba oko 9 ujutro, cijelim putem nas je pratilo oblačno vrijeme, ali prema svim prognozama nije trebalo biti kiše (na kraju se prognoza pokazala ispravna). Došli smo u Beč oko 16.30. Uspjeli smo se nekako i parkirati (bilo je zaista hrpa autobusa, Slovenci, Mađari, Česi, Slovaci – kad malo bolje razmislim među publikom je bilo najmanje Austrijanaca...) i krenuli u pohod na DonauInsel gdje se koncert održavao... Pri samom dolasku čuli smo tonsku probu za 4 MINUTES što mi je još više pojačalo osjećaj uzbuđenja... Prelaskom mosta preko Dunava, došli smo i do mjesta zločina. Rijelke ljudi su se doslovno slijevale sa svih strana, a mi smo stali u red za ulaz. Nakon što smo prošli rutinsku kontrolu, a potom i sam ulaz, doslovno sam trčao koliko su me noge nosile (to je bilo oko pol 6, a koncert je započeo u pol 9) kako bih zauzeo poziciju. Na žalost nisam uspio doći blizu stageu koliko bih htio, ali pozicija je bila odlična. Tri sata stajanja (i nastup Robyn kao opening act - zanimljivo) su nekako prošla, a onda...počela je čarolija...jednostavno, kao da me netko bacio u trans i uvukao u STICKY AND SWEET ludilo...
Klasično otvaranje turneje sa CANDYSHOP, Madonna se pojavljuje u, sada već legendarnom stolcu, uzvikujući GET UP OUT OF YOUR SEATS...nastavlja sa BEAT GOES ON dok se na ekranima izmjenjuju Pharell i Kanye West...ludilo se nastavlja sa HUMAN NATURE (ovdje bih recimo više volio da je bila koreografija neka), i dok Maddy uzvikuje I'm not your bitch... Britney na video wallu poručuje Express Yourself/Don't Repress Yourself...nakon toga V O G U E – ono što sam toliko čekao – novi sound, nova koreografija, odličan video u pozadini – prva velika stvar te večeri...time i završava prvi dio koncerta...U nastavku gledamo boxački performance (plesači na pozornici u ringu) Madonna sama protiv sebe na videu za DIE ANOTHER DAY...jako dinamično, mračno, glasno...

To je zapravo bio uvod u Old School dio koncerta sa INTO THE GROOVE i svojevrsnom pohvalom K.Haringu...na kraju uz samplove JUMP Maddy skakuće preko vijače kao da joj je 12...nastavak slijedi uz HEARTBEAT..klasična verzija....BORDERLINE je super zvučala u rock izdanju – energično i žestoko – SHE'S NOT ME – ovom koreografijom kao da je htjela rasčistiti sa svojom prošlošću, i tzv. kako ih je ona nazvala wannbees – na ekranima se izmjenjuju slike raznih imagea, a na pozornici se pojavljuju četiri plesačice obučene u njezine najpoznatije kostime...—nastvalja se uz MUSIC – slično kao na prethodnoj turneji osim koreografije – plesači su me malo podsjetili na DAFT PUNK (motorističke kacige i sl.). U nastavku jedan od najboljih trenutaka koncerta....DEVIL WOULDN'T RECOGNIZE YOU izvodi u kavezu, koji je zapravo i video zid, odjevena u ogrtač, stojeći na klaviru dok ju zapljuskuje virtulana voda – odlično....na taj način je otvorila i Gipsy dio nastupa...a nizale su se SPANISH LESSONS, MILES AWAY i LA ISLA BONITA (jako jako energično i inspirirajuće), a sve je završilo fenomenalno akustičnom YOU MUST LOVE ME...

Samo finale počinje videom GET STUPID gdje zapravo poručuje da se čovječanstvo mora „trgnuti“ iz očite učmalosti i letargije, te se pokrenuti kao bi se svijet promijenio...4 MINUTES je klasična izvedba uz Timbalanda i J.T.-a na video zidovima, a onda, my favourite - the best part of the night - LIKE A PRAYER – rave verzija, uz izreke iz raznih svetih knjiga...a tek na kraju ponata (koja mi se taaaaaakoooo svidjela)... Samo finale proteklo je uz RAY OF LIGHT i HUNG UP (standardno gitarističko Madonnino iživljavanje – koje je zapravo odlično). Nakon Ray Of Light i malih tehničkih problema, Maddy nas je pozvala da s njom zapjevao DRESS YOU UP, onak acapella, ali ljudi i nisu bili nešto zainteresirani (to mi je ujedno i jedina zamjerka - publika je bila trula- a stvarno nije bilo razloga s obzirom na cijeli perfomance).

Na samom kraju GIVE IT 2 ME – koreografija zamišljena kao retro video igrica, vrlo energično, oslobađajuće kako i priliči finalu, na kraju Madonna nestaje iza video zida na kojem piše GAME OVER. I tako... bečka je avantura završila...prije odlaska doma...bacanje na šoping...pao je tourbook...sjedanje na bus i put za Zagreb, a potom i za Novu Gradišku...u glavi se sređuju dojmovi, još uvijek zapravo ne vjerujem da sam bio tamo, vidio ju u živo, ALI JESAM...i u jedno sam siguran DREAMS COME TRUE...

25.09.2008. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #