[FAN REPORT] Nezaboravni provod u Francuskoj!

Obožavatelj Dean se ludo proveo na koncertu u Parizu 20. rujna i zajedno s fanovima uživao u izvedbama novih i starih hitova! Čak je imao sreće uslikati Madonnu kako izlazi iz hotela Crillona! Svakako pročitajte njegov zanimljivi izvještaj!

Madonna je odsjela u hotelu Crillon gdje je noćila i za Confessions Tour. Igrom slučaja moja prva voznja pariškim metroom završila je na Place de la Concorde gdje je Crillon. Primijetio sam veliko mnoštvo ljudi koji su stajali pred metalnom ogradom pred hotelom. Jasno je bilo da je stigla - dva sata koliko sam tamo stajao, neprestano je bilo komešanje - pred hotelom su stajali vozači, security, jedan je auto bio parkiran gotovo pred samim ulazom. Na balkonu sam primijetio ljude s židovskim kapicama i pretpostavio sam da to ima nešto s kabbalom. U jednom je trenu na balkon stigao i Madonnin menadžer, Guy O`Seary. Nedugo potom na balkonu više nije bilo nikoga, a kroz ulaz je izašao Guy O`Seary zajedno s Madonnom. Oko 16,00 h Madonna je krenula na Stade de France na rehearsalse.

Photobucket

Koncert je počeo s pola sata zakašnjenja, Madonna je bila u odličnoj formi - naspram prijašnjih koncerata i sudeći prema kritikama s neta, bila je jako razgovorljiva, dosta je pričala na francuskom (koji nažalost ne znam). Koliko sam mogao primijetiti, a što nisam prije pročitao nigdje, za izvedbe She`s Not Me, skinula je veo Like a Virgin kopiji, stavila ga na glavu drugoj plesacici i poljubila je kroz veo u usta. Jasno da je publika popratila pljeskom :-) Prije nego što je otpjevala Express Yourself, nije rekla više da je to "request" već da će otpjevati jednu svoju staru pjesmu. Publika je poludjela na Like a Prayer, a dobro su primljene i Ray of Light i Hung Up, toliko često kritiziran. U desnoj sjedećoj sekciji odmah uz stage bilo je dosta obitelji i fanova starijih godišta, a zakon je bila žena od 60tak godina pored mene koja je na čudnoj kombinaciji francuskog i engleskog pjevala svaki stih :-) Naspram prijašnjih koncerata turneje nije bilo tehničkih poteškoća, ali niti posebnih iznenađenja. Madonna je bila u jako dobroj formi i smiješkom na licu, cijelo je vrijeme pokazivala koliko joj je drago što je u Parizu.
Photobucket

22.09.2008. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #