[FAN REPORT] The Time Has Come...

Obožavatelj Denis je s čitateljima ovog bloga podijelio svoje doživljaje s koncerta u Frankfurtu!

Još sam uvijek sam pod utjecajem svega tako da mi nemojte zamjeriti ako sve napišem z`brda z`dola.

Buraz i ja krenuli smo oko 12 sati na koncert te u Rijeci pokupili i Katju koja je već bila na Confessions turneji prije dvije godine s bratom.
Put je bio užasno naporan a vrijeme se mjenjalo kao ludo. Kiša, magla, sunčano, oblačno,...Na cestama su bile užasne gužve a sad da ne duljim, preći ću odmah na stvar.

Pošto nam je GPS malo skrenuo, izgubili smo se i nismo nikako mogli naći put do Commerzbank stadiona. Odjednom, stane neki kombi do nas i mi pitamo čovjeka gdje se nalazi stadion a on nam lijepo objasni da on vozi instrumente za Madonnu i neka ga pratimo. Ispred stadiona se na početku "muvalo" jako malo ljudi, cca 50-tak. No, kako je vrijeme prolazilo i ta brojka se počela mjenjati i nastajala je sve evća i veća gužva. Ja sam zajedno bratom i njegovim "facebook frendovima" sjedio i pržio se na suncu 6 i pol sati. I tren kada su nas trebali početi puštati u stadion, počele su kružiti priče da ako nađu kdo vas fotić da ga uzimaju. Ja lijepo pametan uzeo fotić, stavio u torbu i prekrio ga sendvičima i ostalim glupostima koje su tada dobro došle. Pustili su nas, rulja trči, doslovce smo se ubijali tko će prvi doći. Mene je od svog uzbuđenja i, začuđujuće, nevjerovatno brzog trčanja počelo doslovce gušiti i kašljao sam. I eto me, ulazim u stadion i trčim u prve redove i tako uhvatim prve redove catwalka. Bio sam presretan. Robyn je počela pjevati neke pjesme a ja nervozno čekam, čekam i čekam. Kada nas je Robyn upitala dali jedva čekamo Madonnu, svi smo počeli gromoglasno vrištati.

Svijetla se počinju gasiti, vriskovi iz publike postaju sve jači i jači. Počeo je prvi backdrop i ja bi htio slikati, ali toliko sam se ukočio da sam jednostavno uključio snimanje videa i pratio savku sekundu uvoda. C-A-N-D-Y, Madonna se okreće na stolici sa onim svojim dobro poznatim "provokativnim" osmjehom. Ne trebam naglašavati kako sam već tad ostao bez glasa. Iako sam znao što će se događati i koje pjesme slijede (jer sam prije pogledao klipove s youtube-a) svejedno sam bio iznenađen i polako sam sve više i više padao u trans. Jako mi se svidjelo kada je na "Beat Goes On" došao auto na stage i to na vrh catwalka jer je Madge skoro stalno bila tamo (odmah ispred mene). Nije bilo puno extra grešaka jedino se na "Devil wouldnt recognize you" jedan dio ekrana jednostavno isključio. Eh, da...Kako sam mogao zaboraviti spomenuti još jednu grešku koja je bila urnebesno smješna. Na kraju, kada je skakala s plesačima uz "Give It 2 Me" je zajedno s jednom plesačicom pala na pod (kad objavim video snimku će te vidjeti). Ali, naravno, ona se odmah ustala i nastavila pjevati tako da je ispalo kao da je tako moralo bit. Gipsy dio koncerta mi je bio odličan iako sam mislio da je glup. Outfit mi je predobar a najbolje mi je izvela "You Must Love Me". Pjevala ju je tako dobro da sam čak pomislio (i Bogu zgriješio) da pjeva na Playback.Kada uploadam video na kojem Madonna sjedi i plješće ciganskom bendu dok oni pjevaju možete jasno I glasno čuti moj vrisak “I love You” =) “Get Stupid” ima super poruku i jako me podsjeća na “Sorry Remix” koji je bio na Confessions turneji. Čak su neki video klipovi koji se vrte u backdropu već korišteni za spomenuti “Sorry remix”. Joj, joj, počeo sam preskakati i gubiti se u vlastitom tekstu, vlastitom sjećanju tako da ću za kraj samo reći što mislim o turneji.

Sticky And Sweet je za mene jedan nezaboravan provod pun emocija. Setlista je na kraju ispala odlična kao i njezina live izvedba. Moja ocjena je definitvno ČISTA PETICA bez obzira što mi je ovo prvi put da sam na njenom koncertu. Istina da je Confessions turneja imala neki svoju priču, radnju a “Sticky” ne i baš zato mi se svidjela jer je nepredvidljiva i pjevanje, skakanje, plesanje NON-STOP.

13.09.2008. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #