[FAN REPORT] Setlista i Madonna za 5!

Obožavateljica Katja je u utorak uživala u Madonninom koncertu u Frankfurtu, a s čitateljima ovog bloga je podijelila svoje mišljenje o turneji 'Sticky & Sweet'. Također možete pogledati odlične slike s koncerta!

Madonna je ove godine malo lijena, iako je izdala novi album i sad je na turneji, sve je to odradila dosta površno. Bez velike promocije albuma i intervjua, bez velikog spektakla kakvi su inače njeni koncerti. Valjda će bit bolje s idućim albumom.

Mislim da je ova turneja kopija svih turneja prije. Boksački ring, prozirni ekrani iza kojih se nestaje, Ray Of Light, koreografija (Let It Will Be, Sorry Remix, Sooner Or Later na klaviru), backdrop za Get Stupid, itd. Sve u svemu, ništa neviđeno.

Malo sam razočarana što se tiče tehničke strane koncerta, ali setlista i Madonnina energija za vrijeme cijelog koncerta su za 5. Također mi je jako drago što mi se čini da je sve otpjevala live (osim Give It To Me dijelom) što je rijetkost za nju. Isto tako, ostvarila mi se želja da budem u prvim redovima, a i Madonninih par pogleda prema meni nikad neću zaboravit :)
Photobucket Image Hosting
Photobucket Image Hosting
Photobucket Image Hosting
Photobucket Image Hosting

Photobucket Image Hosting

Photobucket Image Hosting
Photobucket Image Hosting

Photobucket Image Hosting
Photobucket Image Hosting

11.09.2008. · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #