[FAN REPORT] Kako je izgledao koncert u Berlinu

Zahvaljujući obožavateljici Nini iz Zagreba možete pročitati kako je izgledala atmosfera na koncertu u Berlinu, kao i njeno mišljenje o cjelokupnoj turneji 'Sticky & Sweet'. Unatoč njenom nezadovoljstvu s koncertom, bila je oduševljena Madonninom energijom, kao što kaže dala je od sebe cijelih 100 %!

Ovo mi je drugi puta da sam gledala Madonnu uživo. Prbvi puta je bila RIT turneja u Londonu. Uspoređujući ovaj show i onaj prvi, moram reći da je svaka usporedba suvišna, jer usporedbe jednostavno ni ne može biti, zbog toga što je S&S turneja dijeluje kao da je napravljena s puno manjim budžetom i s manje novaca negoli Re-inevention. Počevši od pozornice koja je mala i nefunkcionalna, te do konačne setliste, a sami nastupi su loše režirani i osmišljeni te u konačnici nemaju nikakvog smisla i poante.

Što se tiče pozornice, prvenstveno mislim na ona dva „M“ slova koja nemaju nikakvu uporabu tijekom showa osim što stalno svijetle. Također, zasloni na kojima se prikazuje show su premaleni za stadionske koncerte, jer ako sijediš na tribinama i ne vidiš baš nesto kao što je bilo u mome slučaju. Ono što me je najviše iživciralo jest loše ozvučenje. Naime, ne znam dali su bili tehnički problemi ili je to jednostavno tako, no neke pjesme su bile jednostavno tihe i uopće nije bilo bas glasno sviralo. Također, Madonna je u pjesmama Miles Away i u Devil jako tiho pjevala kao da se boji pustiti glas ili kao da se štedi za You must love me koji je btw najbolji nastup večeri. Iako je najbolji, taj nastup nažalost nije nimalo savršen, jer su oko Madonne okupljeni neki iritantni romi koji sviraju i odvlače pozornost. Mislim da bi nastup imao više efekta kada be Madonna bila sama na pozornici. Također je tijekom pijesama Ray of light i Like a prayer došlo do kvara mikrofona, pa se Madonna nekoliko sekundi nije čula i to se jednostavno ne smije i ne može događati na koncertu čija najjeftinija karta košta 80 eura! Show u cijelini dijeluje nemaštovito i besmisleno, kao da je osmišljavan i rađen „nabrzaka“. Naime, Madonna ide iz pjesme u pjesmu i pijeva, malo skače, svira gitaru, tu i tamo pleše. Show je zapravo totalno bezveze i vrlo prosječan i baš mi je žao što će sa svojom najgorom turnejom ikada posjetiti toliko zemalja i pari mi se da je poslje ovoga nikad više nitko neće htjeti gledati.

Što se tiče plesa i koreografije, tu ima jako puno praznog hoda od strane Madonne.. osobito tijekom pjesama Heartbeat, Into the groove i She's not me koje uopće nemaju smišljene nastupe. Čak ih se tri dana poslije više ni sijećam. Ipak, najgora sekcija mi je definitivno „Gypsy“ jer cijela sekcija počinje kojekakvim japanskim videom, pa dolaze japanski plesači koji tako hodaju po stageu, pa se Madonna pojavljuje na nekom klaviru obučena u gotičku odijeću pa odjednom to skine, pa u drugoj pjesmi je okružuju gotičari i kojekakve mračne sile, a onda i oni to skinu pa postanu „cigani“ ... (!?) .. nikome oko mene nije bilo ništa jasno!?!

Atmosfera na koncertu je bila grozna. Samo najveći gay fanovi koji su stajali u golden krugu oko pozornice su bili uživljeni, a ostatak ljudi je sjedio. Cijeli koncert se nitko sa tribina nije ustao! Još nešto je vrlo važno za napomenuti, a to je da je stadion u velikoj većini bio prazan. Na travnjaku nije bilo ni jedna trećina ljudi koliko stane i sve je dijelovalo prazno, a tribine su također bile prazne, rekla bih više od pola. Ja sam sijedila na tribinama pa sam se na kraju s društvom pomaknula malo dalje gdje nije bilo ljudi pa smo tamo plesali, jer svi oko nas su ukočeno sijedili, a vjerovali ili ne, dvoje ljudi – srednjovječni par je zagrljen spavao i žmirio skoro pa čitav koncert! Također, je ilo vrlo neugodno za vidjeti kada je Madonna pjevala „Gve it to me“ kada je tražila da i publika s njom pijeva, pa su reflektori išli po gledateljima i stadionu, tek dtada se vidjelo koliko je malo ljudi na koncertu, a očito je Madge to primjetila jer je nakon toga prestala već sa pijevanjem s publikom. Sve u svemu, show kao show je užasan. Nema koncepta, nema radnje, nema poruke, a za neke očito nema ni zabave. Po meni cijeli show je mogao biti sto puta bolji da na set listi nije imala ponovljkene nastupe i pjesme kao špto su Ray of light, music, la isla bonita.

Također su se ljudi dosađivali tijekom nastupa s gitarom. Po meni nekoliko gitara nastupa je bio čisti promašaj (Human nature, Hung Up, Ray of Light), a drugi gitara nastupi su bili skoro pa odlični (Borderline, You must love me, Miles Away).
Nakon ove može se reći negativne kritike htijela bih samo reći da sam i dalje Madonin fan i da je obožavam i zbog toga joj opraštam ovakvo sranje od koncepta. I namjerno kažem koncepta, a ne koncerta, jer koncert je u cijelini bio dobar, jer ipak je to Madonna. I da je tamo sijedila i pijevala i dalje bi bila zanimljiva i ljudi bi plaćali to gledati. No stvar je u tome da me vrijeđa to što je ponovila nastupe sa promo turneje, no ne samo to, reprizirala je nastupe s PROŠLE turneje i to mi je vrlo čudno i pomalo uvrijedljivo, jer od nje sam navikla na originalnost i smisao, a toga na ovoj turneji nema.

Što se tiče publike tu je bila standardna madonnina „golden circle“ ekipa, dakle isključivo gay fanovi, tu i tamo koja cura tj. Madonna wannabe. Također me iznenadilo puno srednjovječnih ljudi koji su valjda došli vidjeti svoju vršnjakinju, a bilo je i dosta hrvata. To se odmah u avionu moglo raspoznznati tko će Madonin koncert. Bilo je i dosta poznatih hrvatskih celebertya npr. Viktor Drago sa svojim dečkom, kao i većina nekih modnih kreatora čija imena nemam pojma, al brijem da su poznati.

I na kraju, moram reći da Madonna izgleda odlično po onome što sam uspijela vidjeti. Ima toliko energije i mislim da je u tome tajna zašto mi je na kraju i ovo sranje od koncepta bilo ok za gledati, jer uživala sam u Madonni i u njezinoj energiji. Ona me podsjeća na šesnaestogodišnju djevojčicu a ne babu od 50 godina. Puna je živopta i zaista uživa u ovome što radi. Boli je briga, osim a to da sve da od sebe a to je i dala s onim što je imala od showa, 100% je dala cijelu sebe i NITI U JEDNOM TRENUTKU ja nisam primjetila umor na njoj što je zbilja za nepovjerovati!

ukratko rečeno, najdraži nastupi su mi:
1. You must love me – definitivno najbolji natup večeri. Prekrasan glas koji se usudila pustiti i nije se bojala pijevati kao u slučaju Devil i Miles Away. Ljudi su joj pljeskali i skandirali. I bila je sretna i radosna da nije mogla sakriti sreću kada je otpijevala najviši ton a ljudi su joj počeli vrištati. Biolo je za najježiti se koliko je lijepo ovo otpjevala. Šteta jedino što je bils okružena s onim ciganima pa je to pokvarilo dramatičnost.
2. Borderline – iako na gitari, bilo je odlično čuti Madonnu kako ponovno pijeva ovu pjesmu
3. She's not me – neoriginalan nastup, no zabavan.
4. Vogue – nije „wow“ i nema taj „wooow“ faktor kao svi drugi Vogue nastupi, no ono ima par ok plesnih pokreta.
5. Like a prayer

Najgori nastupi:
1. La isla bonita
2. Hung up
3. Ray of light
4. Beat goes on
5. Devil – vrlo razočaravajuće i besmisleno

01.09.2008. · Ostavi komentar (6) · Isprintaj · #