THE BEST TIME OF MY LIFE

Vratio sam se iz Zuricha, doma sam, još uvijek su u meni emocije, uzbuđenje...Sutra ću se produbiti iz ovog sna, too good to be true...

Potrudio sam se da vam dočaran kako je izgledao koncert u Zurichu ispred 74,000 fanova, u ovom postu možete pogledati moje odlične fotke s koncerta, a kasnije ću staviti i videa koja su jako dobre kvalitete.


Nekoliko dana prije koncerta nisam bio posebno oduševljen što idem na koncert, kad bi me netko upitao :"Super, ideš na koncert u Zurich?"- odgovorio bih mu s ne baš velikim uzbuđenjem. Nisam vjerovao da imam kartu, a kamoli da ćuići na koncert, sve mi se činilo nestvarnim. Sve do 30.8. Tada se sve promijenilo, napokon sam bio svjestan da idem na koncert svog idola, da ću uživati u ovakvom spektaklu, da ću biti dio njega.

Za vrijeme odlaska u nekadašnji vojnički aerodrom Dubendorf u Zurichu, jedva sam čekao kada ću izaći iz auta i uputiti se prema ulaznim vratima dvorane. Pri dolasku, ispred dvorane, gomila fanova je ležala na travi, odlazila do ulaznih vrata, prodavala ili tražila ulaznice... Pošto sam imao ne baš tako sjajne ulaznice, B6 - posljednja tribina s lijeve strane, moje sestre i ja smo odlučili da ih zamjenimo, za bolje naravno. Nakon prepiranja s gospođicom na blagajni gdje prodaju karte, pošto Švicarci ne žele primati eure, iz vedra neba se pojavio tamnoputi Belgijanac koji nam je ponudio tri ulaznice za stajanje. Zamjenili smo ulaznice i doplatili mu nešto sitno, sumnjali smo da su ulaznice lažne, ali božica Madonna je bila na našoj strani.
Photobucket
Kada smo ušli u prostor gdje će se održavati koncert, sa svih strana su bili razni štandovi sponzora koji su dijelili program koncerta u Zurichu, slatkiše, fanovi su mogli popiti sokove ili nešto pojesti, nalazilo se jako mnogo stolova i stolica za one koji se žele malo odmoriti uz jelo, te veliki niz wc-ova. U svakom slučaju, oduševljen sam s jako dobrom organizacijom. Primjetio sam mnoge fanove koji su nosili poznati kaubojski šešir po uzoru iz spota 'Music', te razni lookovi iz 'Give It 2 Me', a naravno i mnoge fanove koji su nosili majice s likom Madonne. Bilo je mnogo fanova različite dobi, mislim od najstarije obožavateljice, babice od 65 + god, koja me je iznervirala s guranjem, do dječice s roditeljima. Prije koncerta, švicarski voditelj je puštao Madonnine pjesme, najavljivao kako ćemo vidjeti najveći show, a svi mi smo željno isčekivali. Ispred stadiona su bili veliki redovi za ulazak na stadion, tako da sam se morao probiti kroz tu gomilu.
Photobucket
Photobucket
U trenutku kada su otvorili ogradu, tisuće fanova je počelo trčati ko ludi, prava velika jurnjava! Nisam to mogao vjerovati očima, trčao sam koliko su me noge nosile a i sestre iza mene. Kada smo dotrčali do ograde iza koje su samo fanovi sa Hot Ticket, svi fanovi s ulaznicama za stajanje su počeli preskakati ogradu! Prava ludnica! Teško sam je uspio preskočiti, ograda je bila baš povelika, tako da je moj prst nastradao. Dok se krv slijevalja iz slomljenog nokta niz majicu, kad sam odjednom čuo urlik fanova...MADONNA NA POZORNICI! Da! To je bila ona! To je ta žena čije su pjesme moja inspiracija! Dva metra ispred Madonne na vrhu catwalka! Suze su same krenule od sreće, napokon je tu, napokon je vidim! Nisam mogao vjerovati da stojim dva metra ispred nje, da stojim na mjestu na vrhu catwalka gdje su fanovi s hot ticketima! Iskreno, Hot Ticket je obično bacanje novca, s kartom za stajanje možete lako ući u taj dio. Tada je započela s probom pjesme 'Miles Away' u zelenoj Adidas trenerci s crnim naočalama. Mislili smo da samo sanjamo... Nakon Miles Away je započela s probama 'Candy Shop', 'Into The Groove', a sve je to izgledalo kao da je namjerno htjela da nas iznenadi jer se plesači nisu trudili oko pokreta. Nakon probe za par pjesama, Madonna i plesači su otišli s pozornice, a nekoliko ljudi je provjeravalo razne stvari na pozornici, od auta za 'Beat Goes On' do kaveza za 'Devil Wouldn't Recognize You'. Nakon toga, oko 20 sati na pozornicu je došla Robyn koja je nastupala kao predgrupa. Jako me iznenadila energičnim nastupom, zagrijala je atmosferu prije koncerta. Za vrijeme njenog nastupa, tribine su bile popunjene!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Nakon njenog polusatnog nastupa, u 21:15 h je započeo taj događaj koji sam silno isčekivao! Oduševljen sam s otvorenjem 'Candy Shop', prikazuje se odličan video na ekranu a zanimljiv je cijeli uvod - kako se ekrani premještaju na pozornici u druge manje ekrane, ma fantastično! 'Candy Shop' i Madonna, pomalo mi se činilo nestvarnim. Plesao sam i pjevao iz sve snage, odličan performans! Zadivljen sam kako su fotografije ispale, zaista sam imao fantastične fotoaparate, evo zahvalnica sestrama koje su pomno fotkale. :) Uslijedio je 'Beat Goes On', publika je inače svaku pjesmu dočekala na noge! Kada je došla s autom M-Dolla na kraju catwalka, bio sam u potpunom transu! Nisam mogao vjerovati da je tako blizu vidim! Moram spomenuti da je jako niska, mršava, a mišići na rukama jako dolaze do izražaja. Zadovoljan sam sa nastupom 'Human Nature', jako sam bio blizu i zaista uživao. Britney Spears je zaslužila pohvalu za video. Fanovi su se digli na noge za 'Vogue', otplesala je na kraju catwalka tako da sam uživao u svakom njenom pokretu koreografije!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Nakon odličnog uvodnog 'Die Another Day' uslijedila je zabavna točka 'Into The Groove' u kojoj je fanove zadivila raznim akrobatskim pokretima. Svidio mi se njezin "dirrty" ples See my booty get down za vrijeme nastupa 'Heartbeat', 50-godišnja pjevačica dobro mrda guzom. Nakon povratka u 80-e s 'Borderline', na red je došla 'She's Not Me' čiji mi se performans jako dopao! Madonna je skidala dijelove odjeće s četiri djevojke koje su kopirale njezine stilove iz spotova - 'Vogue', 'Like A Virgin', 'Open Your Heart' te 'Material Girl'. Kako za vrijeme 'Music' tako i na ostalim pjesmama, fanovi su plesali i skakali cijelo vrijeme! Madonna je pohvalila švicarsku publiku, svidjelo mi se što su svi plesali, sigurno jer prvi put nastupa tamo.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Animirani video 'Rain/Here Comes The Sun' je jako lijepo urađen, pravi odmor za oči, nakon čega je uslijedila 'Devil Wouldn't Recognize You'. Bio sam očaran nastupom, ispred mene ogromni kavez u kojem pjeva Madonna na klaviru, a preko kaveza se prelijevaju kapljice vode. Svidjela mi se koregrafija 'Spanish Lesson', kao i predivan video a i dobro osmišljen nastup. Jako zabavan performans! Madonna pleše s plesačima koji su prekriveni tamnim ogrtačem, a dok dođe do catwalka, plesači skinu ogrtač i započne prava zabava u španjolskom ritmu! 'Miles Away' je odsvirala na gitari, imam super fotke za vrijeme te pjesme! Dok je svirala na gitari, okružena plesačima koji su sjedili na pozornici, na ekranu se prikazivao video zemljopisne karte te snimak afričkog naroda koji putuju pustinjom do svog doma. Iako nisam bio oduševljen što sam vidio ponovo 'La Isla Bonitu' na setlisti, performans na turneji je popravio mišljenje i drago mi je što ju je uzvrstila među ovim pjesme! 'La Isla Bonita' je pružila fanovima pravu non stop zabavu punu plesanja! Nakon 'La Isla Bonite', slijedila je pjesma 'Doli Doli' koju je izvodio ciganski bend, a Madonna i plesači su sjedeći ispred njih uživali i pljeskali im. Treći dio showa je završila s tihom izvedbom 'You Must Love Me', na čiji sam početak izvedbe vrisnuo 'I love you!' na što me je pogledala! Stvarno joj je glas odlično zvučao u 'You Must Love Me', sada možete pogledati odlične fotke a u idućem postu odlična videa tog nastupa!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Za vrijeme videa 'Get Stupid' svi su pljeskali i vrisnuli kada se prikazala slika Baracka Obame, video na ekranu je izgledao kao da ti Madonna prilazi ispred lica i govori ti "Its Time! Your Life! Your Choice!" '4 Minutes' je popraćen velikim vriskom! Svi fanovi su pjevali u jedan glas! Iako Justina nije bilo na pozornici, Madonna je s tri plesača odlično izvela pjesmu. Ostao sam iznenađen nastupom 'Like A Prayer'! Tako snažan nastup, pun emocija, energije! Drago mi je da ju je izvela na ovoj turneji, jako mi se svidjela i nova verzija! Načisto sam poludio i skakao kao luđak na 'Ray Of Light i 'Hung Up'! Mogli ste vidjeti samo ruke u zraku i gromoglasno pjevanje fanova! Nastup 'Give It Me' me je iznenadio, a video na ekranu je osmišljen kao video igrica u kojoj moraš dati sve od sebe 'You're only here to win'! Skakali smo i pjevali iz sve snage! Fenomenalna izvedba! Na kraju pjesme, Madonna je stala ispred ekrana, iza kojeg je započela prvu pjesmu 'Candy Shop', te tako nestala, a na ekranu se pojavio natpis GAME OVER!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Znao sam da je kraj, al htio sam više, najljepši trenuci kratko traju... Htio bi da svi znaju, i oni koji nisu Madonnini fanovi, koji ne slušaju njezine pjesme, da stvarno moraju pogledati ovaj spektakl! Bez obzira što je ne slušate, vizualni efekti, koreografija, tehnologija, kao i muzički dio koncerta će vas naprosto oduševiti. Pri odlasku sam kupio nekoliko uspomena s koncerta i ove turneje kao što možete vidjeti na slici. Sva sreća da sam imao nešto franaka, jer eure nitko nije htio primiti! Jebeš državu koja eure ne prima! Moram se zahvaliti sestrama koje su fotkale i snimale nastupe, a naravno ujedno i uživale. Sve snimke će te pogledati u idućem postu, jer se jako dugo uploaduju na Youtube-u. Sat vremena smo ja i moje sestre izlazili iz tog velikog područja, nikada u svom životu nisam vidio toliku gomilu ljudi. Kako izvještavaju švicarski mediji, 74,000 fanova je prisustvovalo koncertu što je najveći koncert ikada u Švicarskoj! Pri odlasku, pjesme su mi se vrtile u glavi, još uvijek sam imao osjećaj da Madonna ispred mene pjeva 'Beat Goes On'. Nikad neću zaboraviti 30.8., nikad neću zaboraviti Madonnino lice dva metra ispred mojih očiju, nikad neću zaboraviti najbolji doživljaj u mom životu. BRAVO MADONNA, HVALA TI!
Photobucket

31.08.2008. · Ostavi komentar (16) · Isprintaj · #